Jag och min vän är två av 130 000

 
Kan väl lugnt säga att det var svettiga 45 minuter innan det stod klart att jag och min Helena kommer att få uppleva Håkan Hellström på Ullevi i juni nästa år.
 
Håkans och min "relation" sträcker sig långt bak till 2000 då vi "tillsammans" skrålade till Känn ingen sorg för mig Göteborg och andra sköna spår från skivan med samma namn. Jag har lyssnat till honom live ett antal gånger men jag tror att den upplevelsen vi kommer få på Ullevi i juni nästa år kommer att slå det mesta - kanske inte då den spelningen han gjorde i lilla stadens ishall för ett antal år sedan då vi var ett par tusen, knappt, som "trängdes" framför scenen ☺
 
Tänk vad tiderna har förändrats, och så många fler anhängare vi blivit ☺
 
Förgyll din dag och lyssna till:
 
 
Eller varför inte.
 
 
 
  

Kommentarer