Grillad tacogratäng


Vill tipsa om en smarrig förrätt jag trollade fram i helgen. Gott att smaska på i väntan på att köttet ska bli klart: Grillad tacogratäng: Lägg ut dubbla folieark och ringla lite olja i botten. Placera en hög med nachochips på arket och toppa med hackad rödlök och massor av riven ost. Vik upp kanterna och lägg paketet på grillen. Var beredd bara för det bränns lätt. Ta av från grillen och lägg på hackad avocado, tacosås och salsa. Minns inte märket på såsen men köpte en färdig spm jag tror hette kebabsås som var väldigt  gräddig och god.

Kommentarer

  1. Smart! Suger åt mig alla tips vad gäller specialgrillning. I min kolonistuga har jag ingen el utan lagar nästan all mat på grillen. Men å andra sidan - kan man göra paj på grillen så kan man ju också göra tacogratäng.

    Ha det fint!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar