Kalas nr 1 - inställt

Eftersom detb fortfarande råder sjukstuga här hemma så är kvällens kalas inställt. Men lite fika och lite presenter har vi hunnit med hos barnens farmor och farfar. Högst på lilla H´s önskelista stod ett par roller blades och vilken lycka när det var just ett par sådana som gömde sig i paketet.

Lite trixigt är det allt!


 Några vurpor måste man göra

Upp och hoppas igen! 

Fick en fin blomma av svärmor. Fyra stänglar har jag nog aldrig sett innan. Tack så mycket!

Ikväll får det bli "köpe-mat". På spisen puttrar den Boeuf bourguignon som kvällens gäster skulle blivit bjudna på. Passar bra att frysa in för kvälar med lite tid eller till stundande skidresa. Receptet på grytan kommer senare. Vill ju kunna bjuda på en frestande bild på den goda grytan.

Kommentarer

  1. Krya på Er !!! Mina tankar är med er det vet du ... men just nu går livet i mer än 120... som du vet mycket på jobbet men lite tid att vara där... hemma kalas planering mm allt ska klaffa och jag är spindeln som ska se tilla tt alla är kvar i mitt nät :-(... Ringer i mitten av nästa vecka när jag är nere i 120 :-)... gratta födelsebarnet im ... kram kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni ställde in kalaset.Lär er som jag att säga NEJ när det känns rätt, jag jobbar fortfarande på det men är på rätt väg, ingen tackar dig för att att du sliter ut dig varken hemma eller på jobbet/M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar