God morgon!

 
 
Säger god morgon med ett par tulpanbilder!
 
Här är frukosten slutförd och nu ska jag sätta mig bekvämt i bilen, starta den där ljudboken jag aldrig hinner lyssna klart på och dricka mitt morgonkaffe.
 
Efter en intensiv vecka, går nog till historien - kommer det kännas avkopplande med lite tid till att göra ingenting, mer än då köra bil.
 
Ska åka till Skåne över dagen och pyssla om mormor som inte riktigt har hälsan med sig.
 
Jag kommer att bjuda henne på en smarrig pastarätt med lax, vitt vin, bacon mm.
 
Till efterrätt blir det köpe-cheescake. En chansning, hur den var får jag återkomma med. 
 
 
Dags att åka...
 
Njut av er lördag!
 
Kram!
 
 



Kommentarer

  1. Vilken fantastisk matblogg du har! Sparar och återkommer! Kram o trevlig mellokväll!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar